середу, 17 листопада 2010 р.

Виховна година 16.11.10

Знову вівторок, знову виховна година...
Цього разу ми проводили тренінг "Хто ми у нашому класі" у кабінеті англійської мови. Дуже добре, що якраз були всі присутні у школі, адже кожен повинен був визначити своє місце у класі, тобто назвати свою унікальність. Дехто говорив, що він найвищий, а хтось найнижчий, хтось самий перший по списку, у когось найбільші вуха, а хтось має найбільше друзів у КОНТАКТІ. Без когось не було б у нас класного куточка, а дехто постійно малює стінгазети. І ніби-то всі говорили, проте розгледіти дружній клас, новому класному керівнику, так і не вдалося.
Не змогли ми пограти і в гру для згуртування колективу, кожен стверджував, що він не буде цього робити. Проте, коли почали грати, то все чудово вийшло. 
Наприкінці виховної години, кожен спробував визначити своє місце у класі. Руслана Миколаївна намалювала на підлозі фігуру людини - це був наш клас, а ми повинні були вибрати, хто ми для "живого організму" нашого класу. Якщо голова - то найрозумніший, якщо шия - то люблю керувати, якщо ближче до серця - то я душа класу - добра, лагідна, чуйна. Якщо руки - то виконую щоденну роботу, а ноги - визначаю, куди буде рухатися клас, які напрямки обрати...  
Готові до виховної години

Намагаємося грати в гру

Визначаємо свою унікальність

Хто я у класі?

А я голова!!!

Я теж розумний!!!

А я шия!!!

Ось наш клас!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар