суботу, 12 лютого 2011 р.

Сторінка - веселинка 1

НАВІЩО ОКУЛЯРИ  
Бабуся читає книжку. Онук запитує: 
- Бабцю, навіщо ти наділа окуляри? 
- Бо вони збільшують літери, дитино. 
- Тоді не забудь їх надіти, будь ласка, коли коли відрізатимеш мені свяченої паски.  
  
ДИВИНА  
- Жодної помилки! - сказала вчителька, переглядаючи домашнє завдання учня. - Скажи, Данилко, тільки чесно, твоєму татові хтось допомагав? 
  
КУПІВЛЯ І ПРОДАЖ  
- Чому ти плачеш синку? - питає тато свого чотирирічного спадкоємця. 
- Я чув, що ти збираєшся купити нового хлопчика, тож мене, напевно, продаси. 
  
У ШКОЛІ, ЯК У ШКОЛІ 
Ярко приходить додому весь у синцях. 
Батьки питають: 
Що ти сьогодні одержав у школі? 
Шість стусанів, три штурхани, п'ять духопеликів, два копняки і вісім щиглів. 
  
ОПТИМІСТ 
Батько перевіряє щоденник сина: 
- Математика - 1, мова - 1, природознавство -І... співи - 12... 
Розгнівано: 
- І ти ще співаєш?! 
- Тату, я ж оптиміст. 
  
РОЗЗЯВА 
- Олю, чому ти плачеш? - питає шкільна подруга. 
- Вчитель географії поставив мені двійку. Я забула, де Аляска. 
- Ех ти, роззяво, де ж ти її поклала?!
 
ФУТБОЛЬНІ ФАНИ  
На уроці математики учителька пояснює дію ділення. Написала на дошці "2:2" і питає: 
- Діти, хто знає, що це означає? 
- Нічия! - вигукують з останніх парт. 
  
СУБ'ЄКТИВНИЙ ПОГЛЯД 
Учителька радить учням запам'ятати вислів "Краще давати, ніж отримувати". 
Хтось із учнів вигукує: 
- Мій тато завжди цього дотримується! 
- Твій тато хороша добра людина. А чим він займається? 
- Мій тато - боксер!

Немає коментарів:

Дописати коментар